Hola, Benvingut al meu blog!

Pots seguirnos en les xarxes socials o subscriuret al feed.

¡ Subscriure al nuestro blog!

Rep en el teu correu les últimes noticies del blog. Ingressa el teu correu per a subscriure.

Pàgines

diumenge, 26 d’abril del 2020

Jo tinc, tu tens - Notes



Avuí us deixe un divertit joc per a practicar el reconeixement de les notes al pentagrama. Es tracta del joc, "Jo tinc, tu tens". És un joc que segueix la mateixa dinàmica de joc que el conegudíssim joc el dominó.


Cada carta està dividida en 2 seccions:

  1. La part superior de la carta que correspon a "Jo tinc". En ella apareix la nota representada en el pentagrama. 
  2. La part inferior que correspon a "tu tens". En ella apareix representada la nota en lletres. 
Per torns, en cada ronda començarà un jugador en obrir el joc. Al tirar la carta, el jugador ha de dir en veu alta: "jo tinc la nota..., qui té la nota...". D'aquesta manera el joc continuarà fins que totes les cartes estiguen sobre la taula.

L'objectiu del joc és continuar la cadena i aconseguir que totes les cartes acaben sobre la taula.



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...